23. maj 2012

Sommer, sommer & sol

Så ramte sommeren for alvor Danmark! Det er da helt fantastisk :-)

Jeg har et kort at vise jer i dag - faktisk det, jeg omtalte i det forrige indlæg, men som du kan se, så er kortet slet ikke det samme. 

Kortet lavede jeg til en kollega, som fyldte rundt i weekenden. Hun fik det sammen med en gave fra alle kollegaerne i børnehuset. Jeg havde først tænkt, at lave et Donna-inspireret kort, men da tallet var klippet og syet, kunne jeg slet ikke få det til at passe sammen med noget andet. Det endte med, at jeg måtte lægge det fra mig og starte på et helt nyt, for min kreative del af hjernen var gået helt i stå.

Nogen gange så går det som en leg at lave kort og andre gange skal der bruges mange kræfter på at hive ideer frem. Nå, men jeg fik heldigvis lavet dette kort til hende:  
Sommerfuglene er klippet ud fra Panduros "The Mariposa Stack" og sat på klædepuder i forskellige tykkelser, for at skabe forskellige niveauer. Det øvrige papir er vist også fra Panduro. Bogstavet er af pap, som jeg har malet med mat hobbylak. I kanten har jeg syet guldsting og i venstre hjørne har jeg stemplet "Tillykke med dagen" - købt hos scrapper.dk. 

Til sidst et billede af disse fine purløgsblomster, som for tiden springer ud:

1000 tak for besøget og god aften :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...