28. maj 2012

Nicoline # Bidrag til Panduro-bloggens udfordring

Med computeren i haven sender jeg lige et indlæg afsted, for jeg har et kort at vise frem.

Kortet skal bruges ved en 18-års fødselsdag næste weekend. Samtidig er kortet et bidrag til
Panduro-bloggens udfordring og derfor bliver jeg nødt til at lægge det ud, før modtageren får det. 
Selve kortet er lavet af en rest hvid tapet med lidt struktur. Det øvrige papir er fra en paperstack fra Panduro
designet af Vibeke S. Jeg har klippet en "bort", som jeg har syet fast med korssting. Jeg har printet foto og
citatet ud fra computeren. Også navnet er lavet i word og herefter klippet ud. De små blomster er lavet med
 en udstanser og prikkerne foroven med en hultang. Foto og citat er sat på klæbepuder i forskellige niveauer.  
Kortet er lavet ud fra denne skitse og hvis du også vil lave et bidrag kan du læse mere her


Der er efterhånden flere muligheder for at følge med her på bloggen. Jeg kan se en del
besøger den og det er jeg rigtig glad for! Samtidig er jeg nysgerrig på, hvem I er og hvad I selv
laver af projekter.

Fast læser
For det første er det muligt at tilmelde sig som fast læser i boksen i højre sidebar.

 Facebook
 Desuden er det muligt at få opdateringer gennem Facebook ved at tilmelde dig siden derinde
- linket finder ud allerøverst på bloggen lige under headeren.

Pinterest
Sidst, men ikke mindst, er jeg begyndt at bruge Pinterest og her er inspiration at hente for
både de kreative og alle jer der er vilde med bolig, DIY's, opskrifter, kloge ord, børn m.m.
Linket finder du lige ved siden af linket til Facebook. Kig gerne forbi :-)

Nyd dagen og 1000 tak for dit besøg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...