18. maj 2012

Fredelig fredag

Ej, hvor jeg nyder min forlængede weekend - det er altså virkelig rart engang i mellem :-)

Først lidt sommerlige billeder:
 
Så vil jeg også gerne dele denne skitse med jer. Skitsen er en del af Panduro Bloggens nye konkurrence, som er sat i gang i dag. Opgaven lyder på at lave et layout, kort, æske ect. med inspiration i skitsen. Vinderen premieres som altid med et gavekort til Panduro. Jeg synes, skitsen er rigtig fin, så jeg vil klart bestræbe mig på, at få lavet et bidrag. Vil du også deltage, finder du konkurrencen her!



Først har jeg dog lige nogle weekend-projekter, jeg skal have lavet. Jeg har valgt papir til det ene, så er det bare om at komme i gang.  
 
Rigtig god solskinsfredag til jer alle! Og mange tak for dit besøg :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...