6. april 2012

Langfredag

Det er dejligt at have fri i disse dage. Dagen i dag har jeg brugt sammen med tre søde børn.

Den største pige var afsenderen på det ene gækkebrev, jeg har modtaget. Det havde jeg desværre ikke gættet, så derfor skulle hun naturligvis have et påskeæg. Papægget købte jeg i Søsterne Grene før påske og så har jeg fyldt det med en masse lækkerier. Jeg lavede et lille tag som kort. Jeg har stemplet motivet og igen farvelagt til med Ecoline-akvarel.


 
  

Mens lillebror tog en lur lavede pigerne og jeg lidt fine påskesager. Jeg købte et sæt med keramik-figurer i Netto til ca. 25 kr. Her var både maling (vi brugte dog nogle andre farver), figurer og pensler. De blev rigtig fine - desværre gik et par af dem i stykker, da vi skulle hænge dem op...
 

---------------------------------------------

I øjeblikket er jeg glad for at stemple og farvelægge motiver, så mon ikke jeg skal ha' lavet et bidrag til Panduros konkurrence, hvor temaet er farvelægning. Måske det også er en udfordring for dig!? Kig forbi! 

---------------------------------------------

Til slut vil jeg lige nævne, at Frk. Stubba har skudt en 7-days photochallange i gang og den starter på mandag d. 9. april. Jeg har meldt mig, for jeg synes, det er en sjov udfordring. Reglerne er enkle - hver dag skal man lave et billedeindlæg omkring den pågældende farve. Meld dig til direkte hos Frk. Stubba.


Tak for besøget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...