25. marts 2012

Mit navn det står med prikker...

Så er der kommet påskepost!!
Jeg har fået de flotteste gækkebreve lavet af to forskellige børn, for der er ikke lige mange
prikker på dem hver især ;-) Det er så hyggeligt at modtage - se engang:
 

Det at sende gækkebreve er en gammel tradition, som jeg lige læste lidt om her - det er ret sjovt
at blive lidt opdateret på de gamle traditioner.

-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-

Det har været en helt igennem fantastisk forårsdag i dag! Jeg har bl.a. brugt tid i skoven
sammen med en dreng på 6 år, som jeg passer. Vi fandt på at bygge en hule og det var rigtig
faktisk både sjovt og hyggeligt!

Tak for dit besøg og god aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...