22. januar 2012

♥ Et smil i hjertet ♥

Jeg vågnede op til et snedækket landskab til morgen og tænkte:
Dejligt jeg ikke skal noget i dag! 

.... men se der tog jeg fejl. Min familie havde i forbindelse med afslutningen af min uddannelse inviteret en masse dejlige gæster til surprise-brunch :-)

Skøn mad!
Smukke blomster - og mennesker :-)
Og fantastiske gaver og søde kort!

Det var en dejlig overraskelse og dagen var så fin og skøn, så dermed et lille smil fra hjertet herfra. Jeg håber også, I har haft en god søndag. 
------------------------------------------------------------------------------
Også lige lidt billeder fra et flot vinterlandskab, som jeg efterhånden havde troet først ville indtræffe sidst på året - det er nu smukt:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...