11. august 2011

BIDRAG TIL UDFORDRINGER #1

Så har jeg lidt nyt til div. udfordringer, som kører i øjeblikket i blog-land.

Første bidrag er til 1. fredags-udfordring hos Karina, hvor man skulle lade sig inspirere af et af hendes flotte layouts, som du kan se her.

Mit bidrag:   

Bidraget er den metalæske, som mit minialbum til min fætter Martin skal ligge i, når det er færdigt og skal afleveres til modtageren. Jeg har ladet mig inspirere af følgende fra Karina på mit projekt: et barn, bogstaver, flagranken (min første - resultatet blev godt!), roset/blomst og naturligvis de revet kanter og papir ovenpå hinanden.

Du kan stadig nå at deltage i overstående udfordring sideløbende med den nye som starter i morgen :-)

Husk også at kigge på mit andet bidrag, som deltager i to udfordringer lige herunder...

1 kommentar:

  1. Sikke en god gave og hvor er det flot lavet.
    Jeg kan sagtens se, hvad du blev inspireret af.
    Tak fordi du deltog i min udfordring ; )

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...