30. maj 2011

Maj 2011

Fødselsdagskort til Regitze, der fylder 6 i denne måned:



Designarkene jeg har brugt til kortet er fra en fantastisk paper stack fra Panduro: The Mariposa Stack. Alle kort fra April 2011 er også lavet med designarks fra denne stack og endnu to kort er i denne måned. Temaet er sommerfugle - de er bare så flotte!

I anledningen af mors dag et kort til min mor (sommerfugle):


Fødselsdagskort til William, der også fylder 6 år:

Kort til Sidsel, som blev konfirmeret den 22. maj (sommerfugle). Et smukt vers af Halfdan Rasmussen om sommerfuglen har jeg gjort brug af:

Sommerfuglen er så let
som en piges åndedræt
når de fine vinger svæver
ligner den er blomst der svæver

Før jeg sover trygt og tyst
kan jeg mærke i mit bryst
hjertets gode stilhed svinge
som en sommerfuglevinge

Bryllupskort:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...