2. april 2013

TEATER-TOSSET

Jeg er vist noget af en teater-tosse. Jeg elsker teater og har en klar forkærlighed for musicals. I weekenden fik jeg lov til at opleve en musical hele to gange. Jeg ser hvert år musicalen som Espergærde Ungdomsskole sætter op omkring påske. Og så vil mange sikkert tænke, at det er nok er amatørteater i en virkelig ringe klasse. Helt ærlig, hvad kan 85 unge mennesker mellem 16 og 25 år egentlig?! Jeg vil love, at det er teater i en tæt på professionel indpakning. En stor flok af engagerede og dygtige unge, som helt sikkert er lige så tosset med teater som jeg. Den eneste forskel er nok bare, at de står op scenen og jeg nøjes med at sidde blandt publikum. De øver i seks måneder og leverer altid en bragende flot forestilling. Grunden til jeg så det to gange i år, skyldes at min søster var en af skuespillerne i år - en klar win-win situation :-)


Nå, men på premiere-dagen skulle min søster selvfølgelig have blomster og et fint kort. Kortet blev dette:


Stemplet har jeg selv lavet af viskelæder og jeg blev selv svært tilfreds med resultatet. Jeg synes, det med stempler i viskelæder er en svær disciplin, hvis motivet skal ligne noget særligt, men det lykkedes altså denne gang. Borten er også stempler - ja det er alt på kortet vist :-) 


Den næste musical jeg skal se, bliver Hair på Østre Gasværk her i april og jeg glæder mig :-) 
Tak for dit altid dejlige besøg!

2 kommentarer:

  1. Så fint et kort du har lavet til søsteren :-)
    Godt at du kunne få hende at se så i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten! Det var lige noget for en teatertosse som mig :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...