30. marts 2013

BARNEDÅB

Jeg var til barnedåb Skærtorsdag og havde æren af at lave et kort til min families gave til dåbsbarnet. 

Processen med kortet var en af de svære. Nogle gange er det svært at komme på ideer og når de så dukker op ryger de alligevel i vasken, fordi det så alligevel ikke passer sammen, ikke kan komme videre eller jeg laver en fejl - fx får sat et forkert stempel. Det endelige kort blev rigtig fint - jeg endte ud med at lave et kuvertkort til den lille Johannes: 

 Forside og bagside af kortet

Lidt detalje-fotos 

Papiret er fra Søsterne Grene, Panduro Hobby og en tapetrest. Skabelonen til bogstaverne er lavet på computer og derefter printet og klippet ud.

Jeg har lavet to lignende kort tidligere - dem kam du se her og her :-)

Tak for dit besøg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...