6. april 2014

DIAMANTER

Jeg var inviteret til to fødselsdage hos et par veninder sidste weekend. Jeg nåede kun til den ene desværre, fordi jeg søndag måtte lægge mig syg. Jeg lavede ens kort til dem begge - nemlig dette diamant-kort:







 Fremgangsmåde: Jeg fandt en skabelon via google ved at søge efter "diamant clipart" i billeder. Jeg valgte en og fik den printet i passende størrelse. Jeg hullede med en stor nål, hvor snorene skulle gå igennem. Jeg brugte sytråd og syede med dobbelt-tråd. Jeg syede igennem hvert hul tre gange, så der var seks snore mellem alle punkterne. Jeg tapede enden af snoren fast bag på kortet, inden jeg begyndte at sy, når snoren var opbrugt tapede jeg igen bag på kortet - det var simpelthen det letteste. Når det sidste var syet færdig, blev alle enderne, jeg havde tapet fast på bagsiden skjult bag et stykke karton, jeg limede på indersiden af kortet (der hvor jeg har sat et neon-dot). Bagpå kortet limede jeg et stykke neon-orange stykke papir på. Et virkelig let kort, selvom det tager lidt tid :-)

Heruden er det første kort, jeg lavede som prøve: 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...