26. januar 2014

INSPIRATION TIL FASTELAVNS-UDKLÆDNINGEN

Den 2. marts er det fastelavn. Der er endnu længe til....

...med mindre du har tænkt dig, at kaste dig over selv at designe ungernes eller din egen udklædning :-)

Sidste år på bloggen viste jeg gode eksempler på fine udklædninger. Jeg var nemlig selv på jagt efter gode ideer til min egen udklæding.

Måske det kan inspirere igen i år?

Spagetti med kødboller - først troede jeg det var en gulvmobbe ;-)

En super sød pingvin dragt.

Den her er altså også en god idé

En lille regnvejrs sky. Den er da 
også sød! 

Skøn lille blæksprutte. Jeg var sikker på, at to af armene var piges ben, men 
jeg kunne ikke rigtig finde ud af, hvilke to det var, for positionerne ift. 
kroppen passer ikke helt. Nu ser jeg hendes små ben er under kostumet og 
heldigvis for det, så kan hun bevæge sig samtidig :-)

"Min" institution hedder som så mange andre Regnbuen og det her 
kostume er jo helt perfekt! Søde små Regnbue-børn :-)

Der er også lidt regnbue over skørtet her.

Truuut! En dejlig elefant. 

Til sidst et par flotte fugle-vinger, som jeg selv kastede mig over at sy sidste år. 


God søndag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...