29. november 2013

LAD BØRNENE LAVE DERES EGEN JULEKALENDER

 Vi nærmer os med hastige skridt 1. december. Jeg har haft gang i decemberforberedelserne længe, så jeg glæder mig ret meget til på søndag :-) 

Den perfekte lørdags-aktivitet til weekenden må være denne - at lade børnene lave deres helt egen julekalender. Eller måske du selv skal lave en til en, du holder af.   

Jeg fandt en julekalender lige til at printe - enkelt og smart :-)

Jeg valgte at printe lågerne på noget fint mønsterpapir fra Fakta. Jeg skar lågerne ud med en skalpel og vi lukkede dem igen med et lille stykke dobbelt-klæbende tape.    

Felterne indeni printede jeg på hvidt kraftigt papir. I felterne blev der tegnet, limet, klippet ud fra blade og klistret med klistermærker. I kan også vælge at sætte fotos ind. Pigerne (5 år og 7 år) jeg havde på besøg  lavede en julekalender til deres mor og far. De kunne også vælge at lave en til hinanden. 

Til sidst klistrede vi forsiden og bagsiden sammen med dobbelt-klæbende tape. De blev rigtig fine! 

_______

En anden måde at lave en julekalender på. Denne har jeg lavet sammen med en dreng, jeg passer. Jeg lavede en til ham og han lavede en til mig. Jeg glæder mig til at åbne den første låge på søndag :-) 


_______

Til sidst vil jeg lige dele Frk. Jensens skrabe-julekalender. Den er så fin! 


God fornøjelse og tak for dit besøg! 

Follow me on Bloglovin', Facebook and Instargram 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...